მოდული 6-ში დავუბრუნდით მასწავლებლის როლს , რადგან წინა დღეს მოსწავლის როლი გვქონდა
მორგებული მოსწავლის მიერ სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შექმნის მიზნით.
ამჯერად ვიმუშავეთ ჩვენი პროექტის გეგმის იმ პუნქტზე რომელიც ითვალისწინებდა დიფერენცირებულ სწავლებას.მისი შემადგენელი კომპონენტებია:
სპეციალური საჭიროებები,არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური),მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები.
No comments:
Post a Comment